Pendrive reklamowy – dobry prezent dla klienta?

Nie da się ukryć, że pendrive bardzo często wykorzystywany jest jako gadżet reklamowy. Jest to w zupełności zrozumiałe, biorąc pod uwagę szereg zalet takiego rozwiązania. Czy pendrive to odpowiedni prezent dla klientów? Dlaczego warto się na niego zdecydować? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w poniższym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych czytelników.

Praktyczne akcesoria

Pomimo tego, że pierwsze urządzenia mające funkcję pamięci przenośnej były produkowane już jakiś czas temu, to nadal uznawane są za bardzo praktyczne. Coraz większa liczba osób korzysta z możliwości przechowywania danych w chmurze, lub do przenoszenia plików wykorzystujemy telefon, jednak nie zawsze mamy możliwość korzystania z takiego rozwiązania. Pendrive reklamowy to gadżet, którego się nie wyrzuca, o ile nie ulegnie awarii. Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku innych akcesoriów reklamowych- doskonałym przykładem jest smycz reklamowa bądź notatniki. Im dłużej klient posiada nasz podarunek, tym większe jest prawdopodobieństwo tego, że zapamięta logo naszej firmy, w konsekwencji zdecyduje się na skorzystanie z oferty w przyszłości.

Niska cena zakupu

Pendrive reklamowy wyróżnia się atrakcyjnym stosunkiem ceny do użyteczności. Dodatkowo możemy cieszyć się z eleganckiego i ekskluzywnego designu. Prawdopodobnie jest to jeden z najtańszych dodatków, który realnie robi ogromne wrażenie na kliencie, który został obdarowany. Co więcej, trudno jest na podstawie jego wyglądu ocenić, ile kosztuje. W praktyce oznacza to, że firma dysponująca mniejszym budżetem reklamowych może budować swoją markę w oczach klienta, inwestując przy tym niewielką kwotę. Warto mieć świadomość tego, że gadżet ten może być rozdawany na wiele różnych sposobów, przykładowo masowo podczas targów lub w galerii handlowej w ramach zorganizowanego wydarzenia. Z takich nośników korzystają nie tylko dzieci, ale również dorośli.

Łatwość w magazynowaniu

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że pendrive jest bardzo łatwy w magazynowaniu. Dla niektórych osób może to być argument nieco prozaiczny, jednak w niektórych sytuacjach- kluczowy. Część firm posiada bowiem ograniczoną powierzchnię magazynową, w konsekwencji zgromadzenie nawet dużej ilości nośników nie powinno być problematyczne. Są one foremne i wyróżniają się niewielkimi rozmiarami, dlatego też mogą być przechowywanie w pomieszczeniach biurowych- nie musimy obawiać się tego, że będą one zagracone.

Oferta gadżetów reklamowych dostępna na: arp.waw.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *